Direktlänk till inlägg 21 december 2010

SL när ska ni ta ert ansvar?

Av Anita Jansson - 21 december 2010 21:16

Jag blir så jäkla trött på Stockholms pendeltåg, så fort det blir mer än -3 grader så ska det krånglas med förseningar. Det är växlar som fryser, dörrar som är så isiga att de inte går att stänga, signalfel, stopp i trafiken på grund av att det är kö med tåg, ja listan kan göras ännu längre men just nu är jag bara så trött på att det ska vara strul. Tågen går ju, och jag kommer hem och till jobbet med inte allt för stora förseningar men jag bara undrar varför och hur svårt kan det vara. Förra vintern lovades det dyrt och heligt att den vinterns problem aldrig mer skulle upprepas, oj, blev det en ny vinter 2010, blev de tagna på sängen? Ja, jag tror faktiskt det för jag tror att de kallt räknat med att den vargavinter som var förra året inte skulle kunna upprepas två år i rad men ack vad de bedrog sig. Nej nu är det dags att de tar tag i det här och gör något åt situationen i stället för att bara be om ursäkt hela tiden, be om ursäkt kan man göra ett par gånger men sen räcker inte det.


Lev I Hjärtat, så håller du dig varm även om du får stå på perrongen och vänta på tåget ; )




 
 
Ingen bild

Ivana

22 december 2010 10:57

SL, finner inga ord för dem. Känns som det aldrig funkar som det ska. På vintern är det för kallt och på sommarnen är det för varmt. Men ta betalt för något som inte är fungerande det kan dom.
Ha en underbar dag och hoppas det flyter på med tågen, iaf när du åker ;) Bamse Kramar

 
Cilla

Cilla

22 december 2010 11:08

Sv:Tack!Kul att du kikade in=D Du är välkommen tillbaka.

Tur att jag slipper sånna problem där jag bor,hade blivit skogstokig=b
Ha en fin jul!

http://cillapilla.devote.se

 
Isabelle

Isabelle

22 december 2010 18:07

Vill du ha gratis presentkort?
Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469
Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D

Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

http://iisabellebstedt.blogg.se

 
johanna

johanna

22 december 2010 21:34

håller med!

En blogg om sex, kärlek, tankar, mig och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

http://johannalicious.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita Jansson - 15 november 2020 06:10


Blev en smörgåstårta dagen efter. Den var säkert god men jag kan ännu inte känna doft eller smak. ...

Av Anita Jansson - 20 september 2020 11:27


Tanken är att det ska bli ett överkast

Av Anita Jansson - 14 december 2019 06:51


Den absolut godaste och snyggaste samt modernaste smörgåstårtan gjorde vår svärdotter till min man igår. ...

Av Anita Jansson - 24 oktober 2018 18:28


I morgon ska jag smaka på min kombucha och det ska bli så spännande. Så här ser den ut nu. ...

Av Anita Jansson - 17 oktober 2018 19:08


Gör nu mitt andra försök till att dyra grönsaker. #syradkål ...

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards