Alla inlägg den 28 december 2010

Av Anita Jansson - 28 december 2010 12:59

Oj så skönt det känns att få vara ledig i 14 dagar, rena rama lyxen. Jag skulle ha jobbat tisdag, on och torsdag denna vecka så jag gick vackert upp när klockan ringde 04.40 och åkte till jobbet så att jag var där till klockan sju, när dagpersonalen ramlade in vid 8 tiden upptäckte vi att det faktiskt var rätt så många som jobbade och nästan inget att göra och så fick jag ta semester dessa tre dagar, så skönt.

Svärmor åkte dessvärre in på sjukhuset i går igen, verkar vara samma elände som förra gången, uttorkad och har förmodligen inte fått i sig ordentligt med mat och div andra problem som detta medför, vi får se hur det går den här gången och jag hoppas att de behåller henne kvar tills hon är stark nog att kunna tala för sig själv vilket hon inte kan nu.

Nu ska jag bara njuta av att vara ledig och kanske sticka en eller annan lovikka vante.


  

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards