Alla inlägg den 11 december 2010

Av Anita Jansson - 11 december 2010 18:23

Det är så skönt att få vara ledig när det är helg, händer bara varannan då jag som de flesta vet jobbar skift. Den här helgen har jag tagit ledigt för vi skulle få hit ett par riktigt goa vänner som vi skulle ut med i Stockholm för att roa oss ordentligt men himlen och stjärnorna dvs universum ville något helt annat för tråkigheter har hänt i våra bägge familjer som gjorde att vi fick ställa in allt.

För vår del har hela veckan som jag skrivit tidigare handlat om min älskade lilla svärmor, nu vet vi i alla fall att hon fått en infarkt men har ännu inte fått besked om vart, det kan vara i hjärnan eller i hjärtat eller bägge. Vi har vari hos henne varje dag och i dag kunde hon prata lite, helt underbar känsla när hon sa våra namn det var nästan samma känsla som när barnen sa mamma första gången. Vi håller tummarna att hon ska återhämta sig sakta men säkert, hon är väldigt medtagen och skör så vi får ta en stund i taget.

  


Min kära make och jag ska gotta oss med lite hummer och räkor i kväll, orkar inte så mycket mer än att bara ta det lugnt och så blir det tv så klart Så mycket bättre ska i alla fall jag se, bästa programmet på länge enligt mitt tycke.


Ta hand om varandra och Lev I Hjärtat!

Av Anita Jansson - 11 december 2010 18:15

Här är ett par raggisar som jag stickat till svärsonen så att han slipper frysa i vinter.


     

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards