Alla inlägg under juli 2011

Av Anita Jansson - 23 juli 2011 17:52

Det är så fruktansvärt det som hänt i Norge, tänk att en människa tar sig rätten att förändra livet för så många människor. Föräldrar har mist sina barn, syskon har mist en bror eller en syster,och många har mist sina vänner.Tänk om vi kunde leva i fred och i stället försöka acceptera varandras olika tänkande och åsikter.

Av Anita Jansson - 18 juli 2011 22:09

Har just avslutat 3 veckors semester som har varit så himla sköna, vi har tagit det lungt men ändå fått massor gjort hemma. Vi har byggt staket som vi har oljat 2 ggr, fixat duchen så att vi slipper trassla in oss i draperiet nu sitter där en snygg dörr i stället och när jag skriver vi så menar jag naturligtvis att jag varit med på ett hörn men det är den fantastiske maken som gjort det mesta. En tur till åland har vi också hunnit med, god mat och dryck med Cinderella 

Fixat och donat i vår lilla trädgård har vi också gjort och gräsmattorna är såååå fina och gröna nu. Det har varit så roligt att se vad som kommer upp så här första sommaren och en del blommor har överaskat glatt.

 En underbar pion.

 Löjtnantshjärta

  Lilja

 Någon som vet vad denna heter blir jag glad.


Och nu har jag börjat sticka raggsockor...tänker inte frysa om det blir en till vinter som de två sista. 



Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards