Alla inlägg under mars 2014

Av Anita Jansson - 28 mars 2014 18:20

Regnat i dag så vi har roat oss med att vila och så tog vi en tur med våra nya vänner till Marjan som är ett köpcentrum som i princip hade allt. Vi köpte lite nötter och annat godis då det inte finns att få tag i på hotellområdet. När vi kom tillbaka blev det lunch, jag åt Paella och till middag ska vi gå till en trevlig restaurang som ligger vid stranden och heter El Toro.

Av Anita Jansson - 27 mars 2014 23:31

Onsdag 26 mars
Härligt väder, vi har varit på hotellområdet hela dagen och det känns skönt för vi har varit ganska trötta bägge två. I morgon vill jag gå till stranden och sola och bada. I morgon ska vi boka vår resa till Marakech. Det ska bli riktigt roligt att åka även om själva bussturen kommer att bli jobbig.

Av Anita Jansson - 23 mars 2014 12:49

Solen håller på att gå upp och man hör att hela hotellområdet håller på att vakna. Allt har gått bra förutom att makens väska är på villovägar men det betyder att han får förnya garderoben. Första kväll elände jag mig mest förvirrad men efter en god natts sömn och frukost känns det bättre. Klockan är inte 09.00 än och vi har hunnit gå en morgon promenad ner till stranden där det var full fart och en massa människor som hade morgongympa.

Av Anita Jansson - 17 mars 2014 05:36

Nu är det inte många dagar kvar till semester. Jag jobbar fyra dagar denna vecka sen är det dags. Det ska bli så skönt och känns så välbehövligt, kan inte minnas att en ledighet känts mer nödvändig förut.

Av Anita Jansson - 5 mars 2014 08:40

Än så länge känns den här veckan ok med 5:2 .
17 dagar kvar till semester och det känns så otroligt skönt och välbehövligt.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards