Alla inlägg under oktober 2012

Av Anita Jansson - 31 oktober 2012 22:12

Natten har tusen ögon.

Av Anita Jansson - 28 oktober 2012 00:52

Det har varit en skön helg så här lånft.

Av Anita Jansson - 21 oktober 2012 16:51

Det är som ett fyrverkeri av färger ute. Vackert.

Av Anita Jansson - 21 oktober 2012 12:25

Alla mina orchidéer blommar och vissa har blommat i över två år nu.

Av Anita Jansson - 20 oktober 2012 21:53

Har haft en underbart skön dag med dottern. Efter alla turer med barn på sjukhus var det välbehövligt. Vi började förmiddagen med att åka till Älvsjö på handarbetsmässa. Vi åkte sen till Sollentuna och åt en god middag på Kina restaurang. Nöjda och glada åkte vi hem.

Av Anita Jansson - 14 oktober 2012 14:01

Regn och sol omvartannat.

Av Anita Jansson - 12 oktober 2012 11:13

Idag kommer mamma och min yngsta älskade lilla syster. Jag slog på stort och bakade en morotskaka.

Av Anita Jansson - 11 oktober 2012 15:01

Ännu en fantastisk text av Thomas Di Leva.


Jag tänder ljus för dig ikväll och önskar frid åt det som var,
allt gick så fort och nu är glömskan som en vän.

Jag drömmer att vi ses igen, att handen snuddar vid din kind,
allting blir nytt, tårarna ger oss liv igen.

Låt förlåtelsen klinga i ditt bröst
så föds hoppets röst,
så föds hoppets röst.

Jag svek mitt sanna ideal,
du mena inte det du sa,
skrattet blev hårt så vi blev själar bakom stål,
vi spiller blod för ingenting vi tror att stolthet för oss in,
men vad är mod om det vill segra genom sår.

Låt förlåtelsen klinga i ditt bröst så föds hoppets röst,
så föds hoppets röst.
Låt förlåtelsen klinga i ditt bröst,
så föds hoppets röst,
så föds hoppets röst.

Vi söker ständigt efter nåd vi letar alltid efter råd
sen står vi kvar och ser hur livet snurrar iväg
nu står vi nakna utan makt och ser ej livet som vår skatt
vår svaghet är vår styrka om vi bara törs.

Låt förlåtelsen klinga i ditt bröst
så föds hoppets röst,
så föds hoppets röst,
låt förlåtelsen klinga i ditt bröst
så föds hoppets röst,
så föds hoppets röst

Read more: http://artists.letssingit.com/thomas-di-leva-lyrics-hoppets-rost-6p1hrvw#ixzz28zl7HeG7 
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards