Alla inlägg under september 2012

Av Anita Jansson - 30 september 2012 19:54

50 tulpanlökar satta i jorden idag, skönt väder har det varit också. Gårdagen ägnade jag åt att hjälpa dottern med sambo att flyttstäda och köra det sista till nya lägenheten i Sigtuna så nu är de på plats. En ny spännande vecka väntar.

Av Anita Jansson - 26 september 2012 22:52

Halva veckan har gått och snart helg. Helgen kommer bestå av flyttstädning och sa har jag ett gäng tulpanlökar som vill ner i jorden.

Av Anita Jansson - 23 september 2012 19:36

Söndagen avslutades med mingel på spaavdelningen som öppnat i ny regi. Trevligt och väldigt fint.

Av Anita Jansson - 23 september 2012 11:24

Här kommr min helg i bilder.

Av Anita Jansson - 21 september 2012 06:36

Ännu en vecka har passerat i mitt liv. Den här veckan har jag lärt mig massor om mig själv det gör jag ju i och för sig hela tiden men ibland blir det på något sätt mer märkbart. Jag har varit riktigt modig och vågatvara helt sann emot mig själv och det är inte alltid lätt. Jag har utvecklats ( märkligt ord) och som min kloka son sa till mig -Mamma att utveclas är jobbigt men det är det som gör att man blir stark.
Lev I Hjärtat!

Av Anita Jansson - 19 september 2012 21:55

Halva arbetsveckan avklarad och sen blir det helg. Trevliga vänner på middag på fredag och kocken pratar om kalv filé och Janssons potatisgratäng mums filibaba.

Av Anita Jansson - 18 september 2012 21:48

Tänk att det ska vara så svårt att göra sig av med gamla saker, har en kista som jag fick när jag fyllde 15 år och den har bott hos dottern de senaste åren och det har känts tryggt att veta att den varit där. Nu ska de flytta och kistan och min gamla pigtittare får inte plats i hennes liv längre vilket jag så väl förstår och jag har inte heller plats. Två prylar som i hjärtat betyder mycket men som jag vet att jag inte kommer att använda igen. Kan man ha separations ångest från saker? Ja, uppenbarligen. Jag får nog fundera ett varv till.

Av Anita Jansson - 17 september 2012 22:54

Nu är det hög tid att sova.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards