Alla inlägg den 5 december 2010

Av Anita Jansson - 5 december 2010 15:54

Jag har en vän som är fantastiskt duktig på att fotografera och jag har fått låna några bilder av henne som jag tycker så mycket om att bara måste lägga ut dem här.


En bild kan säga mer än tusen ord.


                     

Av Anita Jansson - 5 december 2010 13:59

Tiden går så fort, redan andra advent.

I dag är det en sån där skön söndag när man bara vill göra ingenting, har i och för sig fått lite gjort på morgonen och det betyder att jag bara kan ta det lugnt och njuta resten av dagen. Skulle ha fått besök av en gammal vän men klok som hon är ställde hon in resan med tanke på väglaget när man ska åka långt.


Ryggen är bättre och nu kanske jag kan sätta i gång och sticka lite igen, har fått lite nya uppslag på Lovikka vantar som jag ska testa bara jag gjort klart raggisarna som jag håller på med nu, bara en återstår.


Önskar er alla en skön 2:a Advent med mycket peppar kakor och tända ljus.


Lev I Hjärtat!

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards