Alla inlägg under februari 2016

Av Anita Jansson - 16 februari 2016 21:38

Jag har vetat i flera år att jag har varit allergisk mot mjölkprotein. Jag har inte tagit detta på allvar utan fortsatt att äta rena mjölkprodukter till annat som innehåller mjölkprotein.
Nu har jag under flera år lidit av klåda på benen och andra ställen på kroppen och först nu har jag mitt pucko fattat hur det hänger ihop. Nu har jag i stort sett varit utan mjölkprodukter i en vecka och det känns faktiskt lite bättre. I stort sett allt innehåller mjölk till och med mina allergitabletter. Nu kämpar jag vidare, nytt liv vad det gäller det jag ska stoppa i munnen. Utmaning? Ja visst men spännande också att se om jag kan bli lite friare från det här.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards