Alla inlägg under augusti 2018

Av Anita Jansson - 27 augusti 2018 13:47

Det känns i luften att hösten snart står gör dörren.

Följ mig gärna på Instagram mot_ett_friskare_liv

Av Anita Jansson - 25 augusti 2018 12:08

Kefir med blåbär och kanel.

Av Anita Jansson - 23 augusti 2018 19:21

Dagens goda middag blev kyckling med ajvar och stekt vitkål till.

Av Anita Jansson - 22 augusti 2018 21:35

Idag är jag trött och det beror säkert på att det är första arbetsveckan efter semestern. Det är skönt att vara igång med rutiner. Ikväll blev det ingen promenad utan vi åkte till Mels Garage i Enköping och fikade istället vilket var ett mycket trevligt avbrott från vanliga rutiner. På vägen hem tog vi en liten tur runt hamnen, jummet i luften och härlig solnedgång. Hittade tips på en juice idag som jag tror att jag ska köpa.

:)

Av Anita Jansson - 21 augusti 2018 22:22

Vissa dagar känner jag att jag måste äta liiite kolhydrater. Tagliatelle tomat och mozzarella.

Gick en härlig promenad på en timme i dag och det var så härligt. Jag älskar den höga klara luften.

Av Anita Jansson - 20 augusti 2018 21:55

Första dagen efter 4 veckors semester och livet som pendlare är åter igång. Bästa sällskapet på tåget är att lyssna på sommarpratarna.
Jag är djupt imponerad av många i år för att de verkligen har bjudit på sig själva och öppnat dörrar där vi aldrig fått insyn annars. Sara Danius helt otroligt bra. Det var så bra att jag tror jag ska sälla mig till skaran med knytblus. Markoolio berörde mig och det gjorde även Rennie Mirro med sina ärliga och nakna sommarprat.

#saradanius. #renniemirro #markoolio #sommarpratare

Av Anita Jansson - 17 augusti 2018 14:55

Det blev en kycklingsallad

Av Anita Jansson - 17 augusti 2018 10:40

Sista semesterdagen för den här gången. Det har varit en härlig semester där jag till största delen har fokuserat på mig själv och min hälsa. Jag tycker att jag har kommit igång med promenader 10000 steg minst per dag.

Jag är så priviligerad som får bo i så vackra omgivningar.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Skapa flashcards