Alla inlägg under februari 2014

Av Anita Jansson - 27 februari 2014 22:15

Den här veckan har de två fastedagarna skit jobbiga men det kanske är så i början. Jag tänker i alla fall inte ge upp ännu utan ska prova torsdag och söndag nästa vecka i stället. Jag tror att det kan vara skönt att fasta på en ledig dag. Tjing!

Av Anita Jansson - 24 februari 2014 22:29

En kopp kaffe till frukost, thaisoppa med räkor till lunch och middagen blev ärtsoppa och en fincrisp. Jag hoppas att jag inte överstigit 500 kcal. Tycker att dagen avlöpt bra och nu är det dags att sova. Längtar till frukost i morgon. Tjing!

Av Anita Jansson - 23 februari 2014 22:10

Nu går jag in i vecka 2 och hoppas att denna vecka blir lika bra som den förra.

Av Anita Jansson - 20 februari 2014 06:57

Gårdagens fastedag blev jobbigare än den första och jag tror att det beror på att jag drack på tok för lite vatten satt dessutom på kurs hela dagen. Men nu är det flera dagar kvar till måndag. Nedräkningen för vår resa har börjat på riktigt nu. Längtar!

Av Anita Jansson - 18 februari 2014 16:30

Idag den 18 februari har snödropparna kommit i Stockholm. Känns underbart att våren verkligen är på väg.

Av Anita Jansson - 18 februari 2014 06:44

Jag vet inte när frukost smakade så gott sist längtar till lunch som en liten tok för i min matlåda har jag biff, rösti och bea. Mums!

Av Anita Jansson - 17 februari 2014 17:24

Det har gått förvånansvärt bra idag. En kopp kaffe med lite mjölk till frukost och lite soppa till lunch, för övrigt har jag bara druckit vatten och till middag tror jag att det blir lite havregrynsgröt. Har inte varit jobbigt på något sätt trots mycket att göra på jobbet. Tjing!

Av Anita Jansson - 17 februari 2014 06:50

Första dagen. I går kväll mätte jag mig och har tänkt att göra det varannan vecka. Till frukost blir det en kopp kaffe med lite mjölk och till lunch en soppa. Middag har jag inte funderat på ännu. Måndag och onsdag blir mina fastedagar.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Skapa flashcards