Alla inlägg den 19 december 2010

Av Anita Jansson - 19 december 2010 22:16

Jaha då var det söndag kväll igen. Ska inte klaga jobbar tre dagar nu för att sen vara ledig två och jobba två, fick ju ledigt på julafton och det känns riktigt skönt.

Den här helgen har gått åt till att återhämta mig efter nätterna som jag jobbade, i går kväll hade vi några av barnen här på middag och det var så mysigt att få äta gott och sitta och prata länge länge, jag vaknade 12.45 i dag och känner mig som den värsta tonåring och hoppas nu att jag ska kunna sova i natt, jobbar em i morgon så lite sovmorgon kan jag ta.


Har varit hos min kära svärmor idag och haft lite manikyr och annat pyssel, hon gör framsteg varje dag och det är så skönt att se att läget är stabilare nu. Ska försöka åka till henne på torsdag och städa och fixa lite och bara umgås en stund.


Har städat datorn i dag, höll på att bli galen för den krånglade hela tiden och så skyllde jag på alla andra att de hade för mycket skit på sina användarkonton men så visade det sig att det faktiskt var jag som hade för mycket....hmm...nåja nu är det fixat i alla fall.

Nej dags att göra lite kväller tror jag.


Lev I Hjärtat!

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards