Alla inlägg under juni 2013

Av Anita Jansson - 2 juni 2013 01:01

Oj vad tiden har gått fort. Livet rullar på och jag kan inte fatta att vi redan är inne i Juni. Jobbet tar en stor del av min energi just nu känner jag....kanske lite för mycket. För att minska stressen i mitt liv så har jag plockat bort Facebook, det blev till ett tress moment kunde jag känna för jag hade koll på telefonen och sen när jag kom hem så blev det datorn, men med det är det inte sagt att jag kommer att aktivera mitt konto igen. Jag har i stället försökt att ta långa promenader med hunden, handarbetat en del och lyssnat på ljudböcker. Jag vill fylla mitt liv med meningsfulla saker och försöker hela tiden fundera över vad det är jag egentligen vill. Just nu vill jag bara ha semester och få vila,sova och slöa  Jag har just ett sånt liv som jag önskar mig men när yttre faktorer som jag inte kan påverka blir jag lite smått stressad stundvis. Jag är mina tankar brukar jag tänka och visst är det så att har jag positiva tankar blir jag gladare och allt flyter på lättare och grottar jag ner mig i negativa tankar blir det genast mycket tyngre. Det är så länge sedan jag skrev på bloggen och såg att sist var det i November, med min tidsräkning troddejag att det på sin höjd var ett par månader sedan. Livet är en gåva och fantastisk om man använder det på rätt sätt..synd att jag inte alltid gör det men jag får se till att fylla dagarna på bästa sätt så att jag mår bra.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards