Alla inlägg under januari 2014

Av Anita Jansson - 31 januari 2014 18:28

Vi hade verkligen en toppenkväll på Hamburgerbörs i går Jill Johnson är verkligen fantastisk och bjöd på sig själv på ett väldigt fint sätt. Maten var det inte heller något fel på. Jag åt färserad rödtunga med musslor. Dagen i dag har varit lugn sedan vi skildes från våra vänner som vi haft ett underbart roligt dygn tillsammans med. Lycka!

Av Anita Jansson - 29 januari 2014 21:19

Nu är väskan packad. I morgon smället det Jill Johnsson och övernattning på Kungsholmen. Möte med fina vänner och det kommer bli en fantastisk kväll.

Av Anita Jansson - 28 januari 2014 20:47

Åhh det blir så mycket stavfel när jag skriver på telefonen. Trist!

Av Anita Jansson - 28 januari 2014 20:44

Så här söt kan han vara lille Kurt. Inte för att han gick pepparkakor i julas med han gör allt för att få en liten smakbit.

Av Anita Jansson - 27 januari 2014 22:44

Jag vill bara säga tack! Någon besöker min blogg varje dag och det gör mig så glad och samtidigt får jag dåligt samvete gör att jag skriver så sällan numera. Ska försöka bättra mig. Kram <3

Av Anita Jansson - 27 januari 2014 22:37

Räknar ner och längtar. Resa till sol och värme, fira födelsedag mysa och bara umgås med min fina fantastiska man. Två veckor bara vi! Jag tror inte att vi har varit själva med varandra så länge någonsin. Inga barn och inga husdjur. Alla barn är visserligen vuxna men vi har en gin nära relation och ses ofta. Oj vad jag kommer att sakna dem alla men jag ska njuta, njuta av att få vara ensam med dig och njuta av att få känna längtan.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards