Alla inlägg under juli 2014

Av Anita Jansson - 30 juli 2014 10:27

Jag kom i kontakt med Miss Mary för ett antal år sedan, jag tror faktiskt att det var min svärmor som introducerade mig. Just då kände jag nog att jag var lite för ung för det utbud Miss Mary hade att erbjuda men för ca: 5 år sedan var det en kollega till mig som undrade om jag ville vara med på en beställning och jag nappade. HIttade ett par artiklar som jag gillade och sagt och gjort vi beställde. När jag fick hem underklädrna och provade kändes det faktiskt helt fantastiskt, passform och storlkekarna motsvarade mina förväntningsar för det är ofta det som är är det stora problemet, att storlekarna inte stämmer. 

#missmary #underkläder #underwear



http://blogfame.se/176/25149/miss-mary


Av Anita Jansson - 28 juli 2014 17:22

Av Anita Jansson - 27 juli 2014 16:26

På semestern avklarad och jag är så glad att tre återstår, känner att det tar ett par veckor innan jag landar i mig själv. Skönt att vara ledig och bara göra vad man vill. Lyssnade på Christian Falka sommarprat i går och jag kan inte minnas att jag blivit så berörd tidigare. Han delade med sig av sin uppväxt som jag tror att många av oss till en viss del kan identifiera oss med. Att mista ett barn och att få en obotlig sjukdom har jag tack och liv inte behövt vara med om men jag kan förstå den smärta och sorg alla inblandade känner. Det finns så mycket lidande i världen men också mycket glädje och kärlek. Glöm inte bort att visa varandra kärlek och omtanke och varför inte visa någon du inte känner lite omtanke, det kostar inget och ger så mycket.

Av Anita Jansson - 25 juli 2014 23:17

Helt fantastiskt att jag haft över 600 besökare två månader i rad. Tusen tack alla ni fina !

Av Anita Jansson - 24 juli 2014 22:05

Klockan över 22.00 och nu kan man sitta ute. Jag älskar dessa varma kvällar.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Skapa flashcards