Alla inlägg den 24 november 2010

Av Anita Jansson - 24 november 2010 23:57

I dag har jag köpt garn till Lovikavantar som jag har beställning på och så köpte jag lite ragg socksgarn så att svärsonen slipper frysa nu när det blivit kallt.


  

Av Anita Jansson - 24 november 2010 20:53

Hela dagen snö och ruskväder men det är väl lika i hela landet kan jag tänka mig. Det är väl så här det ska vara fram till i vår nu, men jag gillar ju snö och kyla så jag ska inte klaga.

I morgon och på fredag är det jobbar dag igen sen väntar en ledig helg och det ska bli så skönt.

I dag har myspysiga barnbarnet varit här, han har haft en kompis här och de har tittat på film och sen gjorde jag pannkakor, ett stort lass så det räckte till alla och det smakade mums. I morgon ska jag försöka komma upp i tid för i dag blev det en riktig sjusovar dag, vaknade kl 11.00 av att det ringde på dörren och en lapp i brevlådan talade om att det var låssmeden som varit här för att byta lås på altandörren men han får komma tillbaka i morgon.


Hej hopp så länge.

Lev I Hjärtat!

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards