Alla inlägg den 15 november 2010

Av Anita Jansson - 15 november 2010 22:05

Natten som gick var inte den bästa, sov oroligt och känner mig rätt trött i kväll men jag brukar alltid ha svårt att sova när jag varit ledig i några dagar, så varför är jag förvånad? Gick i alla fall en promenad på nästan en timme i kväll och det var så skönt, så otroligt härligt att komma ut och få luft för det känns verkligen som att jag har suttit inne och ugglat i månader nu...men det är inte sant. Flytten har tagit all energi jag har haft känns det som, tack vare så fin hjälp från barnen gick ju allt hur bra och smidigt som helst och vi har ju faktiskt bara bott här i 2 veckor i dag och allt är klart, helt underbart! Nu ska vi bara njuta och invänta våren och då ska jag fixa i den lilla trädgården, så lite blommor och kanske kanske att jag kommer i gång och gör lite egna salvor och oljor nu när jag har möjlighet att odla själv. Nu har jag snart möte med John Blund, ska bara spela en stund och rensa skallen.


Lev I Hjärtat! <3

Av Anita Jansson - 15 november 2010 06:09


  

Ville bara lägga upp en bild på kuddarna som jag sydde till vår lilla husvagn i somras.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards