Alla inlägg den 23 november 2010

Av Anita Jansson - 23 november 2010 23:26

Sanna är en helt fantastisk artist, jag blir så lycklig när jag lyssnar på hennes musik. För er som inte hört henne så kommer här ett smakprov.


Av Anita Jansson - 23 november 2010 22:25

Vi har bott i Sigtuna Kommun sedan 1985 men då i Märsta, 1 november flyttade vi till Sigtuna och vi stortrivs verkligen, så lugnt och skönt men i kväll blåser det verkligen från mälaren.


Här kommer lite bilder, jag tycker att Sigtna är som en liten sagostad.


 

    


  


Av Anita Jansson - 23 november 2010 21:06

I dag har jag varit hos fina duktiga Ivana och fått mina naglar fixande, det känns så otroligt skönt att det är gjort kan ju kanske verka lite löjligt men med fina naglar känner jag mig alltid välklädd hur det än är och hon är sååå otroligt duktig för naglarna blir fina och de håller och går inte sönder, hon är helt enkelt bäst på att göra naglar.

Har även varit och beställt en rulle tapet till vår sänggavel som vi ska göra i ordning kostade bara 500 spänn!!!....inte klokt för en rulle tapet men den var fin och håller ju länge, det blev en silvrig med stora mönster i. 

Ledig dag i morgon också och det känns otroligt skönt, har inte riktig koll på dygns rytmen ännu efter nätterna men sakta men säkert kommer det tillbaka, lagom tills det är dags att köra två nätter måndag och tisdag nästa vecka igen : )

Nu ska jag facebooka lite sen blir det tv och sova, i morgon är det en ny dag och min rygg är mycket bättre så snart vågar jag kanske börja sticka lite igen, har beställningar på Lovikka vantar som jag behöver sätta i gång med.


Lev I Hjärtat!

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards