Alla inlägg den 18 november 2010

Av Anita Jansson - 18 november 2010 22:27

Såg på Byggfällan på tv3 i kväll och man blir ju riktigt förbannad över människor som inte tar ett dugg ansvar över vad de ställer till för andra människor, jag hoppas verkligen att många såg programmet och bojkottar firmor som den mannen sammarbetar med.

Har suttit och kollat och pillat med bloggen och det tar verkligen ett tag innan jag förstår hur allt fungerar med det här att blogga, det är så mycket inställningar och fix och trix, länkar och kategorier och varje dag hittar jag något nytt som jag kan göra, det är ju jätte roligt men som vanligt så vill jag ju kunna precis allt med en gång. Ledig dag i morgon också, sen väntar hela helgen med natt jobb, jag försöker ställa om mig mentalt för det tar emot men när jag väl är på plats så går det bra.

Nej nu ska jag gå ut på trappan och titta på snön som faller, det är så fint.


Lev I Hjärtat

Av Anita Jansson - 18 november 2010 16:00

Sitter och letar inredningsprylar, det är så roligt nu när vi precis har flyttat att förnya och hitta saker som man kan förgylla hemmet med.


Bloominghome

    


    

Av Anita Jansson - 18 november 2010 11:58

Så otroligt skönt att vara ledig i dag. Sov till klockan 10.00 sen ska jag försöka sova lite middag så att jag orkar vara uppe en stund i på natten måste försöka vända lite på dygnet så att jag orkar jobba nätter hela helgen.

Vädret är väl inte det roligaste när man är ledig, det ser faktiskt ut att kunna bli lite snö idag det hade kommit lite puder nu på morgonen. Nu ska jag spela lite sen får vi se vad som händer under dagen.


Lev I Hjärtat!

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards