Alla inlägg den 7 november 2010

Av Anita Jansson - 7 november 2010 21:36

Söndag och den här veckan är slut, tack och lov för det!

Efter en månad av packning och åter packning hade vi lyckats åstadkomma 60 kartonger plus alla möbler och lite mer skrammel. 1 november alltså i måndags så flyttade vi då äntligen till nya lägenheten i Sigtuna så mycket att göra att vi var helt slut på måndag kväll. Tack vare underbara barn och vänner så fick vi till slut till det så att allt kom in och nu har vi i stort sett fått ordning på det mesta och tavlorna är på plats....så fint det blev!

I går var det allhelgona och vi tog en tur till kyrkogården och tände två ljus och det var verkligen magiskt med alla ljus och fridfull stämning.

Dottern tog en jättefin bild....Se så fint det var.

  

Nu är jag ledig en dag till innan allvaret börjar igen och jag ska ut och åka buss, får hoppas att jag tar rätt buss när jag ska hem från jobbet vore lite pinsamt att stiga av vid fel adress.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards