Alla inlägg den 8 september 2012

Av Anita Jansson - 8 september 2012 13:18

I skrivande stund sitter jag och väntar på att dottern med hund ska höra av sig, hon promenerar hit och jag ska gå och möta dem för att vi sedan ska gå en promenad tillsammans. Yrseln är lite bättre men det kommer och går och emellanåt mår jag fruktansvärt illa men det är säkert på väg åt rätt håll. Rör på mig så mycket jag kan och om någon ser en tok som böjer sig fram utan anledning och vrider och vickar på huvudet...Ja då är det jag. Tack alla snälla vänner som erbjuder sig att gå ut och gå med mig jag uppskattar det verkligen.

Idag är det i alla fall helt underbart väder, solen skiner och det är skön klar luft.


Nog för nu.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards