Alla inlägg den 4 september 2012

Av Anita Jansson - 4 september 2012 17:38

Visst är det underbart att det finns kollektivtrafik    i alla fall när det fungerar. Idag har jag åkt fyra stycken bussar, i morse när jag skulle åka till stationen för att ta pendeln till tåget så blev det stopp på halva vägen för bussen kunde inte stäna dörrarna. Vi fick själva hålla utkik efter en buss och det kom tack och lov en ganska snabbt så med 2 minuters marginal hann jag med tåget. När jag skulle hem nu i eftermiddags med bussen från stationen så stannar denna buss också.....på samma ställe som den i morse men då var det något annat fel, det var en ersättningsbuss ditropad så vi slapp stå i regnet och vänta. Men hallå!!! Arriva hur har ni det med era bussar??

Av Anita Jansson - 4 september 2012 06:23

Appar är väldigt bra och andvändbara när de fungerar. Jag har en förinstallerad Twitter app till min LG tekefon som är skitdålig så jag hämtade en ny app för android som fungerat hur bra som helst tills för någon vecka sedan, jag har hämtat om men Nä! Surt, så jag får väl skriva här istället.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards