Alla inlägg den 5 september 2012

Av Anita Jansson - 5 september 2012 21:10

Jaha ja, det var alltså inte någon allergisk reaktion som jag trodde i fredags när jag fick yrsel som höll i sig i tre dagar.  I måndags var jag bra och kände inget men i morse när jag gick upp kände jag lite yrsel igen och det förvärrades när jag åkte till jobbet. Jobbigt, svårt att fokusera och all energi går åt till att hålla balansen. Gick till City Akuten på förmiddagen och fick veta att det var ett virus. Har aldrig hört talas om det här vad jag kan minnas men när jag googlar på det så verkar det vara ganska vanligt. Vila och korta promenader för att träna upp balansen är vad som står på chemat några dagar framöver, så hoppas jag att det är över sedan. Vad det verkar så råkar man inte ut för det här mer än en gång i livet och då har jag ju fått min beskärda del av detta och det känns skönt. Det är skönt att veta att jag inte är snurrig även om det snurrar.


Tjing

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards