Alla inlägg under augusti 2012

Av Anita Jansson - 4 augusti 2012 17:03

Äntligen känner jag att vi börjar landa lite efter allt som hänt de sista 4 veckorna. Efter att ha tillbringat den största tiden av dygnets vakna timmar pa Akademiska i Uppsala var det härligt att kunna åka hem till äldsta sonen och ta en fika i solen.

I går var vi en sväng ner till hamnen i Sigtuna och åt glass som gjorde oss mätta resten av dagen.
Tidigare på dagen i går kokade jag råsaft på vinbären jag fått av en snäll vän och idag har jag gjort gelé, ska koka saft också.
I maj petade jag ner 5potatisar i jordgubbslådan och idag tog jag upp första skörden som ska avnjutas till grillad entrekoté. Livet är ljuvligt.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards