Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Anita Jansson - 6 augusti 2012 21:34

Äntligen tog jag mig i kragen och det är ju så underbart skönt efteråt : )
Lev I Hjärtat

Av Anita Jansson - 6 augusti 2012 17:20

Jag skulle behöva en riktig energi boost känner jag. Funderar över vad jag ska göra men blir bara sittande här med hunden sovandes i knät i och för sig rätt mysigt det också. Ska nog försöka ta mig en promenad och kanske kanske att jag gör lite Qigong jag vet att det fungerar och tar bara en kvart så vad väntar jag på? Kanske att någon ska rycka tag i mig och erbjuda sig att göra det med mig.

Sitter och tittar ut genom fönstret på grannen som håller på att förlänga sin altan, från säkra källor har jag fått höra att han först stått och tittat i flera timmar innan han kom i gång med själva bygget och nu håller han på att tråckla fast förlängnngs plankor, det finns duktiga människor.


Lev I Hjärtat!

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards