Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Anita Jansson - 5 februari 2014 16:50

Under en längre tid har jag blivit uppringd av telefonnummer 054-241 02 03 när jag motringer visar det sig att det är ett företag anlitat av Miljonlotteriet. Ibland när jag svarat lägger de på så därför har jag ignorerat samtalen en längre tid. I dag ringde de upp igen och när tjejen börjar prata säger jag omedelbart utan att lyssna på vad hon har att säga - nej tack jag är inte intresserad varpå hon höjer rösten och nästan skriker -lyssna på vad jag har att säga. Då la jag på. Herre Gud hon ringer upp mig och skriker, vad tror hon?

Av Anita Jansson - 5 februari 2014 08:59

När jag var ut med hunden nu på morgonen så känns det verkligen att det är vår i luften. Fåglarna kvittrar och det är nästan plusgrader dygnet runt. Ja, jag vet att det kommer komma bakslag men vi är på rätt sida och det känns otroligt skönt. Längtar efter att få se alla blomsterlökar komma upp i rabatterna.

Av Anita Jansson - 5 februari 2014 08:32

Hittade billiga jordgubbar idag. Fick bli efterrätt en vanlig tisdag.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards