Alla inlägg under augusti 2014

Av Anita Jansson - 22 augusti 2014 16:19

Att vara pendlare i Stockholms kollektivtrafik är fan inte roligt längre. Det är ständiga problem så dom signalfel och nedrivna kontaktledningar. I stort sett varje dag kommer man hem sent eller försent till jobbet oavsett när man startar. #svpol behöver ta kraft tag. Vi som reser är för mesiga inklusive mig själv.

Av Anita Jansson - 21 augusti 2014 22:17

Nu har jag tittat på avsnitt 10 säsong 4 av Game of thrones och undrar nu hur lång tid jag får vänta innan säsong 5 kommer. Jag är i alla fall fast. I morgon är det fredag och det ska bli skönt med helg. Lördag ska jag mumsa för nu har jag kämpat hela veckan.
Lev I Hjärtat!

Av Anita Jansson - 20 augusti 2014 22:32

Efter en i mitt tycke bra dag är det dags att sova. Jag har gjort bra saker idag och ger mig själv en klapp på axeln.

Av Anita Jansson - 19 augusti 2014 21:07

Dessa kort drog jag för mig denna vecka.

Av Anita Jansson - 18 augusti 2014 21:40

Av Anita Jansson - 17 augusti 2014 16:15

Jag är så glad att jag lyckats med det näst intill omöjliga, att gå ner 2 kg på semestern. Nu är det bara resten kvar. Inga dieter eller andra konstigheter denna gång, motion motion och tänker på vad jag stoppar i munnen. Kämpa!

Av Anita Jansson - 17 augusti 2014 11:16

Då är semestern definitivt slut. Den här dagen kommer att gå till att plocka ihop för att börja jobba i morgon. Klockan kommer att ringa så tidigt att jag är orolig att jag inte ska vakna, eller ännu värre inte kunna somna ikväll och det finns inget värre. Kände mig ändå rätt ok i morse när jag vaknade och nu väntar snart en lång promenad. Har diskat och plockat undan och börjat på avsnitt 6 säsong 4 på Game of thrones.
Lev I Hjärtat!

Av Anita Jansson - 14 augusti 2014 22:59

Jag är helt fast när det gäller den här serien. Trodde inte att jag skulle bli det när jag tittade på de första avsnitten på säsong ett. Nu har jag kommit till säsong 4 och avslutade avsnitt 4 och vill bara dra ut på det för att det inte ska ta slut.


#gameofthrones

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards