Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Anita Jansson - 14 augusti 2014 22:59

Jag är helt fast när det gäller den här serien. Trodde inte att jag skulle bli det när jag tittade på de första avsnitten på säsong ett. Nu har jag kommit till säsong 4 och avslutade avsnitt 4 och vill bara dra ut på det för att det inte ska ta slut.


#gameofthrones

Av Anita Jansson - 14 augusti 2014 22:53

 

Dagens kort för mig blev förändring. Det kortet säger mig att jag är på rätt väg i mina tankar och min planering.Ett perfekt kort för den här dagen som varit.


#tarot #osho #dagenskort

Av Anita Jansson - 14 augusti 2014 10:17

Nu är det gjort jag är igång med tandläkaren och det känns faktiskt riktigt skönt. Jag har dragit på detta så länge och det är tur att jag hittat en bra tandläkare. Nog om min mun.
Nu är semestern i det närmsta slut och på måndag väntar verkligheten, det kommer bli så skönt att få lite rutin i livet för hur skönt det än är att bara vara så mår i alla fall jag bra av fasta tider och rutiner. Det har verkligen varit 4 fantastiska veckor och jag kan inte klaga på vädret eller rättare sagt värmen som faktiskt fick oss att investera i en aircondition.
Len I Hjärtat!

#semester #tandläkare #sommar #värme 

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards