Alla inlägg under september 2018

Av Anita Jansson - 9 september 2018 10:15

Har jag ingen lust att lämna sängen idag men idag är det en viktig dag så jag ska kliva upp och gå och rösta. Jag hoppas verkligen att alla gör det och röstar med hjärtat.

Av Anita Jansson - 3 september 2018 20:27

Efter den här frosserihelgen har jag tagit tag i mitt liv igen. Till lunch blev det kyckling och Avacado och middagen finns på bild. När jag handlade lunch på en Coop butik nära jobbet hittade jag den vinägershot som jag letat efter så länge. Jag valde den med Ceylonkanel och Gurkmeja, smakar helt ok.

Följ mig gärna på Instagram mot_ett_friskare_liv

Av Anita Jansson - 2 september 2018 17:12

Vilken härlig helg det varit. Igår städade jag hela huset och fick nästan ryggskott men det var det värt för det är så skönt när det är gjort. På kvällen kom äldsta sonen med sambo och käkade middag. Härligt umgänge som fyller mig med energi.
Idag har jag och maken varit i Vallentuna på flyg och motor dag och innan vi åkte dit åt vi en fantastisk lunch på Sigtuna Crepperia rekommenderas varmt. Nu blir det lite handarbete och mys.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards