Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Vart tar tiden vägen.

Av Anita Jansson - 18 juli 2011 22:09

Har just avslutat 3 veckors semester som har varit så himla sköna, vi har tagit det lungt men ändå fått massor gjort hemma. Vi har byggt staket som vi har oljat 2 ggr, fixat duchen så att vi slipper trassla in oss i draperiet nu sitter där en snygg dörr i stället och när jag skriver vi så menar jag naturligtvis att jag varit med på ett hörn men det är den fantastiske maken som gjort det mesta. En tur till åland har vi också hunnit med, god mat och dryck med Cinderella 

Fixat och donat i vår lilla trädgård har vi också gjort och gräsmattorna är såååå fina och gröna nu. Det har varit så roligt att se vad som kommer upp så här första sommaren och en del blommor har överaskat glatt.

 En underbar pion.

 Löjtnantshjärta

  Lilja

 Någon som vet vad denna heter blir jag glad.


Och nu har jag börjat sticka raggsockor...tänker inte frysa om det blir en till vinter som de två sista. 



 
 
Sandra

Sandra

31 juli 2011 22:29

Heej igen!
Nu har jag kollat upp vad bladen/ blommorna heter hostor heter dom :D
jag har också sånna :D

http://frusandrasjoberg.blogg.se

Anita Jansson

10 december 2011 17:05

Tack snälla vad glad jag blir, såg detta inlägg nu då jag inte varit så aktiv på bloggen på länge. Ha det gott.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita Jansson - 15 november 2020 06:10


Blev en smörgåstårta dagen efter. Den var säkert god men jag kan ännu inte känna doft eller smak. ...

Av Anita Jansson - 20 september 2020 11:27


Tanken är att det ska bli ett överkast

Av Anita Jansson - 14 december 2019 06:51


Den absolut godaste och snyggaste samt modernaste smörgåstårtan gjorde vår svärdotter till min man igår. ...

Av Anita Jansson - 24 oktober 2018 18:28


I morgon ska jag smaka på min kombucha och det ska bli så spännande. Så här ser den ut nu. ...

Av Anita Jansson - 17 oktober 2018 19:08


Gör nu mitt andra försök till att dyra grönsaker. #syradkål ...

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards