Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av Anita Jansson - 9 augusti 2018 18:59

Hälso Revolutionen

Av Anita Jansson - 9 augusti 2018 18:46

I ca 7 år har jag lidit av ekem, utslag som kliar. Dom kommer som små bulor under huden och påminner i utseendet om myggbett men det finns inget bett i dem. Jag har varit hos en rad olika läkare som säger att det är atopiska eksem och psoriasis och när jag kommer tull nästa läkare är det inte vad den förra sa och jag blir allt mer förtvivlad för det är fruktansvärt plågsamt och jobbigt.

Det blir svårt att fungera normalt för det tar på psyket. Jag har idag en fantastisk läkare på Karolinska som verkligen försöker hjälpa mig men så här långt utan resultat.
Vad ska jag göra ? Frågan har jag ställt mig gång på gång för jag tror att detta är något som kommer inifrån men enligt alla prover finns inga matallergier eller andra brister. 

Jag försöker klura själv vad det kan bero på. Kan det vara stress som utlöst detta? Jag har autoimmun sjukdom i botten. En dag såg jag att Malin Berghagen rekommenderade en bok av Maria Borelius som heter Vägen till en antiinflammatorisk livsstil. Jag köpte den på Adlibris och fick hem den samma kväll.....




Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Skapa flashcards